網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月26日 星期日

劉心悠:劉心悠訓練做拳手從來唔嗌辛苦 __,劉心悠,

出嚟效果好最緊要。藝人劉心悠接受香港開電視節目《娛樂頭條Enewsheadline》訪問,近期心悠為拍戲接受拳手訓練,這日主播植詠姍(Cathy)走入 ...




出嚟效果好最緊要。


藝人劉心悠接受香港開電視節目《娛樂頭條 Enews headline》訪問,近期心悠為拍戲接受拳手訓練,這日主播植詠姍(Cathy)走入心悠的訓練場地,跟心悠接受進行一系列與拳擊相關的訓練!心悠表示練拳期間從不會講辛苦二字,因為學習的時候要專心,這樣才能打得好,同時也有報名參與比賽的想法,不過現在仍係當興趣每周練習,又坦言自己很抗拒被叫做「心悠BB」,雖然很感激大家愛戴,不過每次聽到都會起雞皮。


心悠透露現在正積極為四月再到北極跑馬拉松做準備,當中包括製作一個屬於自己的旗幟:「上次北極去跑馬拉松式難得嘅體驗,如果今年天氣好可以再跑一次,我希望可以喺果度插一支由自己製作嘅旗,咁我人生的check list又可以多一個喇!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!