掃呢頁CODE去手機

2020年1月5日 星期日

洛兒:超高衩泳衣引人遐想 洛兒遊泰豪派福利 __,洛兒,

正!DJ界索女洛兒出名樣靚身材正,最重要係佢唔會吝嗇34C、25、34嘅好身材,不時都會上載性感相派福利。近日去咗泰國華欣旅遊嘅佢,上載咗兩張喺池邊浸 ...




正!


DJ界索女洛兒出名樣靚身材正,最重要係佢唔會吝嗇34C、25、34嘅好身材,不時都會上載性感相派福利。近日去咗泰國華欣旅遊嘅佢,上載咗兩張喺池邊浸水嘅泳衣相,唔少網民都話睇到熱血沸騰,皆因件泳衣剪裁將佢嘅優點盡情展露,雖然係一件頭款式,不過Deep V大騷佢嘅豐滿上圍,加上下身超高衩設計引人遐想,真係睇到鼻血直流,有網民大讚佢咁難着嘅泳衣都carry到:「呢件好激動!」洛兒留言話:「是猛猛的陽光⋯⋯😌😌為大家帶來溫暖,太過熱情或者真的會被討厭的。」好多網民話佢哋睇完覺得溫暖唔關太陽事,擺明就係洛兒太Hot,仲話佢呢種熱情一定唔會討人厭,叫佢再討厭啲都冇問題。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!