網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月26日 星期日

陳豪:武漢肺炎肆虐 陳豪勁緊張小朋友 __,新型肺炎,武漢肺炎,陳豪,

身為家長,係緊張啲嘅!藝人陳豪出席賀年節目《金鼠迎春接萬福》。講到武漢肺炎肆虐,他直言很緊張:「因為小朋友仲細,但我哋基本衞生常識都有,每個小朋友書包 ...




身為家長,係緊張啲嘅!


藝人陳豪出席賀年節目《金鼠迎春接萬福》。講到武漢肺炎肆虐,他直言很緊張:「因為小朋友仲細,但我哋基本衞生常識都有,每個小朋友書包都掛咗消毒液,我哋要解釋最近發生咩事,有時佢哋會成日捽眼,要令佢哋知有幾嚴重。(有冇減少拜年活動?)盡量避免去多人地方,會所或者大Party就唔去,但屋企家庭叙會就冇問題嘅,最近都宣布停課,我哋都安心。(小朋友有冇唔開心?)佢哋唔使返學好開心,反而我哋班家長有憂心,始終功課開始多,要Keep番個進度。」問到是否買到口罩?他大讚太太陳茵媺犀利,一早已買齊口罩及消毒用品,即使遠至加拿大都一定要買到。問會否短期內不返內地工作?他直言接工作會更審慎,但不會斷言表示一概不接,要看情況及地區。


另外,同場的楊明、譚詠麟、鍾鎮濤、草蜢、梁漢文及張韶涵不接受訪問。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!