掃呢頁CODE去手機

2020年1月13日 星期一

魏駿傑:幫張利華買保險 鄧宏業:都係當幫朋友 __,魏駿傑,

鄧宏業話同張利華唔係成日見。被踢爆偷食兼和魏駿傑爆婚變的張利華,2015年東網獨家拍得她和東亞運金牌單車手鄧宏業,多次出雙入對「斷正」,男方盡顯風度代 ...




鄧宏業話同張利華唔係成日見。


被踢爆偷食兼和魏駿傑爆婚變的張利華,2015年東網獨家拍得她和東亞運金牌單車手鄧宏業,多次出雙入對「斷正」,男方盡顯風度代拎手袋兼攬晒腰,令當時正值「七年之癢」的張利華和魏駿傑婚姻傳亮紅燈。當時解釋只是好友關係的鄧宏業,被指原來到現在仍和張利華未斷交,並幫襯當保險經紀的張利華開單。


今日鄧宏業接受東網電話訪問,他說五年前跟張利華傳出緋聞時,已說過已有一個將結婚的女友,更言自己不認識魏駿傑,他說:「當時呢個緋聞令我好慘,我已經結咗婚好耐,我同張利華只係保持好朋友關係,佢做保險,我身為朋友,一千幾百(保費)都仲畀得起,都係當幫朋友。佢轉咗做保險,依家好少踩單車,唔係成日見,而佢冇同我提過佢婚姻嘅問題,但咁多年嚟有咁多報道發生咁多嘢,都知道出現問題好耐,都唔係今時今日。所以今日睇到呢啲報道,唔覺得有咩特別。(今日打畀佢慰問?)都有好多人慰問佢,唔需要特別打畀佢。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!