網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月8日 星期三

楊冪:未認戀先分手?楊冪被爆同魏大勛斬纜 __,楊冪,魏大勛,

以為佢哋公開戀情,點知傳分手!大陸女星楊冪同魏大勛嘅緋聞鬧得熱哄哄,正當大家都以為兩人會公開戀情時,就突然傳出已經分手,而導火線係楊冪不滿男方一直借感 ...




以為佢哋公開戀情,點知傳分手!


大陸女星楊冪同魏大勛嘅緋聞鬧得熱哄哄,正當大家都以為兩人會公開戀情時,就突然傳出已經分手,而導火線係楊冪不滿男方一直借感情炒作新聞!


自從緋聞傳出後,楊冪對呢段姊弟戀一直冇表態,反而魏大勛就「動作多多」!有網民就話佢刻意着上楊冪代言品牌嘅衣服現身機場,被問到對「姊弟戀」看法時,又表示女仔年紀大少少冇關係,認為佢係「試水溫」!


而近日又有魏大勛嘅粉絲爆料指,佢喺1月4日活動上承認自己係單身,而喺之前錄影嘅某綜藝節目上,疑似透露出自己「遭到拒絕」,令人猜測二人感情破裂!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!