掃呢頁CODE去手機

2020年1月14日 星期二

鄧麗欣:餅碎合體!兩位稀客激罕現身 __,鄧麗欣,

到底係邊個可以坐上新「餅碎」之位?!藝人鄧麗欣(Stephy)當年與傅穎、區文詩(Angela)、楊愛瑾(Miki)及吳雨霏(Kary)等組成九人女子 ...




到底係邊個可以坐上新「餅碎」之位?!


藝人鄧麗欣(Stephy)當年與傅穎、區文詩(Angela)、楊愛瑾(Miki)及吳雨霏(Kary)等組成九人女子組合Cookies,解散後大家久不久都會Meet吓,Stephy又喺網晒和Angela、Miki及早於2003年已退出兼為首代成員的蒲茜兒(Serena)及陳素瑩(Gloria)「五塊餅碎」的合照,佢留言:「感謝劇組突如其來的假期讓我有時間出來跟大家相聚一刻,太難得的一個下午,大家都有一陣子沒有見了,而我覺得大家都沒甚麼變化keep得好好呀!」而已婚的Serena更帶同女兒出席,Stephy即把握機會集郵並大讚:「Serena囡囡好可愛好乖乖。」架着眼鏡素顏出鏡的Serena雖已為人母,但仍不減其清秀,至於Gloria依然冇變,身形十分好,難得「五塊餅碎」現身,網民集氣話希望第一代Cookies九人原隊重聚。


而Stephy、Miki同Angela又同DJ拿拿淋Gathering,適逢Angela同拿拿淋都係一月壽星女,佢哋就一於一行三人約慶生飯局,人少少更加Close,三位女士就有一個細Cake同幾粒點心做生日蛋糕,夠醫肚得嚟又唔嘥嘢,果然三個就夠晒數,唔知嚟緊拿拿淋會唔會成為新一任「餅碎鐵腳」呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!