網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月15日 星期三

劉愷威:劉愷威變身霸道總裁 粉絲流晒口水 __,劉愷威,

好靚仔呀!自劉愷威於2018年12月與前妻楊冪結束5年婚姻後,兩人感情生活各自各精彩,不過女方就豐富過男方好多,楊冪傳出撻着內地小鮮肉魏大勛,更傳出在 ...




好靚仔呀!


自劉愷威於2018年12月與前妻楊冪結束5年婚姻後,兩人感情生活各自各精彩,不過女方就豐富過男方好多,楊冪傳出撻着內地小鮮肉魏大勛,更傳出在酒店密會8粒鐘,譜出姊弟戀,但有指大勛衰高調,楊冪極速斬情絲,搞到呢段感情未認戀先分手,而劉愷威就只係同湯洛雯傳出緋聞,但好快就作出否認,連佢老竇劉丹都話假嘅!


仍然係黃金單身漢嘅劉愷威,雖然係「帶女洪郎」,但樣子同身形都保持唔錯,仲要好有米,一定大把女埋身,今日佢嘅官方微博就上載咗幾張佢嘅新相,穿上一身名牌西裝嘅佢,加上一副Chok爆表情,即刻變身做霸道總裁,借張衞健句金句就係型到掉渣,睇到啲女粉絲流晒口水,留言話:「啊啊啊我來抱走威sir了」、「帥老公愛你想你念你👨‍❤️‍💋‍👨照顧好自己注意身體」好鬼肉麻呀!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!