掃呢頁CODE去手機

2020年1月14日 星期二

蔡穎恩着Bra Top罕有晒性感 自嘲三星期冇做運動體力即變差 __,蔡穎恩,

身材纖瘦的藝人蔡穎恩(Evelyn)經常在社交平台上載文青靚相,昨晚她罕有地分享了自己做運動的自拍照,並留言寫道:「懶惰了三個星期,然後身體都誠實地告 ...




身材纖瘦的藝人蔡穎恩(Evelyn)經常在社交平台上載文青靚相,昨晚她罕有地分享了自己做運動的自拍照,並留言寫道:「懶惰了三個星期,然後身體都誠實地告訴你體力又變差了,所以讓是要乖乖去做運動,又發現很多人都有壓力大的問題。其實呀,做運動出一身汗絕對是其中一樣最有效發洩壓力的方法,新一年一起多做運動吧。」

相中見到穿上黑色Bra Top的Evelyn身材依然非常苗條,而上圍就似乎豐滿了少許。照片隨即吸引到粉絲留言大讚Evelyn就算沒有做運動幾星期,身材仲好Fit,亦有網民指Evelyn腰間確是多了少許贅肉,不過Evelyn一向都瘦底,應該好快會練到腹肌再現。

點擊下圖看更多Evelyn的靚相:

Evelyn經常在Instagram上載文青氣質靚相。(IG圖片/@evelynchoii)


長腿啊!(IG圖片/@evelynchoii)


對比起幾個月前,Evelyn腰間似乎真的輕微多了少許贅肉。(IG圖片/@evelynchoii)


Evelyn都好鍾意做運動。(IG圖片/@evelynchoii)


好有氣質啊!(IG圖片/@evelynchoii)


原來Evelyn都好喜歡小動物。(IG圖片/@evelynchoii)


Evelyn雖然唔係話好靚,但好有氣質啊!(IG圖片/@evelynchoii)


仲好有少女feel!(IG圖片/@evelynchoii)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!