掃呢頁CODE去手機

2020年1月9日 星期四

【狗仔出更】周永恒含春樣街頭busking:條街好多邪靈 __,周永恒,

 攝影:徐錦池、黃曉程
去年12月,在尖沙嘴涉打架,被捕期間跪拜警察的周永恒(Roy),保釋後忽然愛上busking,繼上周四到銅鑼灣賣唱後,今晚就現身旺角街頭自彈自唱自hi ...




去年12月,在尖沙嘴涉打架,被捕期間跪拜警察的周永恒(Roy),保釋後忽然愛上busking,繼上周四到銅鑼灣賣唱後,今晚就現身旺角街頭自彈自唱自high,有女途人更打賞了100元,又跟他自拍合照,周永恒表現一面含春樣。



今晚約8時許,《蘋果》記者發現周永恒在旺角街頭busking,彈奏結他唱了《不許你註定一人》、《海闊天空》等歌曲,記者等候了約1小時,高峯期約有40多人圍觀,但只有5、6個人打賞,周永恒用結他盒裝錢,裏面多是10元和20元紙幣,50元和100元紙幣不多,記者觀察了1小時,周永恒的進賑不足500元。



其間有位叫晴晴的女途人點唱《分分鐘需要你》,打賞了100元給他,晴晴接受訪問說:「唔好意思,一開始唔知佢係明星,只係覺得好聽,畀佢聲音吸引,覺得佢唱得非常之好,幾靚仔,跟住有個路人話我聽,呢個Roy。」



而周永恒亦樂意接受訪問,問到現肺炎肆虐,街上好多人都戴口罩,他要唱歌冇戴口罩會否擔心?周永恒說:「有㗎,其實我有戴,但戴住唱我會暈,一係唔好出嚟,出嚟就唔好驚。」問是否想復出?他說:「冇呀,其實我冇諗咁複雜,因為我本身有信仰,主要想喺條街敬拜,你知香港地,而家條街幾恐怖,好多邪靈,希望可以祝福吓人。」



問到如果再有警察截查,會否又做瑜伽緩和氣氛?曾在訪問中聲稱跪拜是做瑜伽的他,現卻反口:「我嗰日都唔係做瑜伽,我嗰日驚,坐咗喺地下。」記者更正他是跪在地上,周永恒自圓其說:「我擺咗部cam喺地下,前置鏡頭,咁我諗住入鏡,做乜鬼瑜伽,個記者搞笑啫,我諗住帶過就算,始終麻煩嘢,我唔識講呀...」下刪一百字。



採訪、攝影:徐錦池、黃曉程



攝影:徐錦池、黃曉程  周永恒在旺角街頭busking。 周永恒在旺角街頭busking。
 唱了1粒鐘,收到的打賞不足500元。

唱了1粒鐘,收到的打賞不足500元。
 之前跟傳媒解釋跪拜是瑜伽動作,今日又反口覆舌。

之前跟傳媒解釋跪拜是瑜伽動作,今日又反口覆舌。
 女途人點唱《分分鐘需要你》後打賞了100元,還找他自拍合照。

女途人點唱《分分鐘需要你》後打賞了100元,還找他自拍合照。
 自彈自唱自high。

自彈自唱自high。

鍾意就快D Share啦!