網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月13日 星期一

馮盈盈:馮盈盈挑戰《野狼Disco》 網民嫌做漏1樣嘢 __,馮盈盈,

唔拍喜劇嘥咗!早前宣布與醫生男友斬斷4年情嘅藝人馮盈盈,話要MoveOn嘅佢講得出做得到,呢日出名古靈精怪嘅盈盈,食住呢期紅透半邊天由陳偉霆主唱嘅爆紅 ...




唔拍喜劇嘥咗!


早前宣布與醫生男友斬斷4年情嘅藝人馮盈盈,話要Move On嘅佢講得出做得到,呢日出名古靈精怪嘅盈盈,食住呢期紅透半邊天由陳偉霆主唱嘅爆紅《野狼Disco》,就拍咗個懶認真實搞笑嘅Cover,留言為「你係最迷人噶 你知道嗎」,戴住黑超黑大褸、身穿下身失蹤衞衣大騷長腿兼絕對領域,盈盈簡直係由頭Chok到尾!


一開始盈盈以一副極度厭世嘅樣,先喺走廊輕輕搖擺身體做「熱身」,之後就行到去張摺櫈度,入歌同時Sexy拗腰兼腿張開坐底,中晒拍子!盈盈極之投入,邊咪嘴邊用左手自摸美臀,又跟住歌詞自創手勢,一時畀心心、一時手指指,堅係爆笑!鏡頭一轉,盈盈就轉咗個廠景繼續Chok,不過呢幕條腰唔夠拗,搞到好似有坐骨神經有事咁,到最後仲有舉高單腳「派糧」,相當抵死!網民對呢條Cover片一致派哈哈笑,仲有好多搞笑Comment,例如有「被選美比賽耽誤的諧星」、「果然貼地」、「你不嬲都係最迷人噶」,不過唔少網民都留言話唔滿意佢一樣嘢,就係咪嘴唔真唱,唔知盈盈會唔會聽從民意,整多個真唱嘅版本?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!