掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

【讚中國奮發圖強】陳偉霆唱《過年Disco》 網民指歌詞諷刺武漢肺炎 __,新型肺炎,武漢肺炎,陳偉霆,

陳偉霆聯同張藝興與董寶石,喺《2020央視春晚》所唱嘅《過年Disco》,喺武漢肺炎肆虐嘅呢段日子入面,其歌詞令人覺得相當諷刺。為咗配合過年,《野狼D ...






陳偉霆聯同張藝興與董寶石,喺《2020央視春晚》所唱嘅《過年Disco》,喺武漢肺炎肆虐嘅呢段日子入面,其歌詞令人覺得相當諷刺。

為咗配合過年,《野狼Disco》改歌名為《過年Disco》,歌詞亦有大量新春、中國元素,例如以下一小段:

心裡的花,過年想帶你回家,帶你見我爸媽,感受這家鄉文化。

請你盡情搖擺,一起玩個痛快。你系最迷人噶,你知道嗎?

這是最好的時代,這是最愛的時代。以前過年回家費勁,現在咱的高鐵快。如此動感的節拍快來一起耍帥。

奮發圖強幾十年咱的發展真不賴,國產車、國產衣,永遠難改是鄉音。

眼瞅就要換5G網速必須杠杠滴,不管在哪裡都不能忘記我的中國心。

全場動作必須跟我整齊劃一。 無事無幹嘅時候,首歌或者幾符合大陸人喜好,而香港網民最多都只係恥笑下的士陳同首歌夠騎呢。不過,近排武漢肺炎肆虐,歌詞入面「家鄉文化」、「高鐵」、「發展」、「中國心」呢啲自誇自擂元素,喺香港人眼中就相當諷刺喇,好似網民會問所謂「高鐵快」,係咪講緊「傳播病毒速度」?話晒香港確診個案大多數經高鐵來港;再帶埋隨地大小便、四圍吐痰、打噴嚏唔掩口鼻呢啲「家鄉文化」嚟香港同大家拜年,港人真係唔慌唔「痛快」!至於「奮發圖強幾十年發展真不賴」,有豬瘟、鼠疫同埋肺炎,何止「不賴」,簡直領先全球。

不過,點解過年節目唱首歌都要不停強調「中國心」,唱出「一定不要忘記無論走到哪裡,你永遠都是中國人」?好簡單啫,中國人嘅核心價值觀就係深入骨髓的利己主義,有著數咪民族認同囉,依家武漢肺炎無利益可言就梗係各家自掃門前雪,即刻上海人、武漢人咁分門別類起牆封路啦。 -----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!