掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

歐氏姊妹出寫真月曆 各出奇謀誘Fans險打大交 __,寫真,

歐氏姊妹以不冋造型派愛。
歐氏姊妹出寫真月曆各出奇謀誘Fans險打大交歐氏姊妹以不冋造型派愛。曾推出寫真集的「歐氏姊妹」歐詠怡(WingWing)及歐詠寶(Yogurt)最近推 ...




歐氏姊妹出寫真月曆 各出奇謀誘Fans險打大交



歐氏姊妹以不冋造型派愛。

曾推出寫真集的「歐氏姊妹」歐詠怡(WingWing)及歐詠寶(Yogurt)最近推出2020限量版寫真月曆,以《愛.每天》為主題向Fans「派愛」,WingWing又為每個月寫下文字,分享不同日子的戀愛感覺。

WingWing擁有34D索爆身材,Yogurt則身型高佻有43吋長腿,寫真內多個造型夠煞食,滿足男Fans幻想,包括泳池、內衣、校服及黑絲OL Look,Yogurt又身穿開胸毛毛衫攬公仔賣萌,WingWing則圍上浴巾對鏡拍照,噴血指數爆燈!

歐詠怡
歐詠怡
歐詠怡

歐詠怡



兩女在鏡頭前狀態十足,但其實有苦自己知,拍攝當日不敢吃正餐,只吃了兩條朱古力棒及一粒糖。WingWing說:「平時都捱慣肚餓,一個禮拜可能淨係一、兩日食得飽,都唔敢太夜食嘢,要長期保持身形。」最慘的是WingWing該幾天出現皮膚敏感,但因已定下檔期,故堅持拍攝,更忍痛冒險落水,相當專業!她說:「 有個咁靚嘅酒店泳池,又有泳衣造型,有浸水潑水畫面會靚好多,所以就算又痕又痛我都堅持落水,唯有快啲拍完快啲上番水,好彩最後都冇惡化到。」

歐詠怡

歐詠怡
歐詠怡

歐詠怡



WingWing表示在短時間內換了多個造型,拍攝效果滿意,期間亦發生了一些趣事,雖然跟Yogurt已合作拍攝多次默契十足,但兩人以「合巹交杯式」互相化妝時,亦差點「打大交」。WingWing說:「有個OL造型我哋幫對方化妝,一個揸唇膏一個拎眉筆,但因為要一齊望鏡頭或者借視線,睇唔到對方但又要掂到,結果爭啲拮親對方!(有冇嬲咗?)梗係冇我哋好好感情!」

此外,今次姊妹另一成員歐詠珊(Janice)因到武當山學習氣功無暇參與拍攝寫真月曆,不少Fans都期望三姊妹能再度合體。

歐詠怡

歐詠怡
歐詠怡

歐詠怡
歐詠寶

歐詠寶
歐詠寶

歐詠寶
歐詠寶

歐詠寶

鍾意就快D Share啦!