網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月28日 星期二

劉芷希(Kimmy):一開工就激咀 劉芷希數人夫黃智賢好處 __,Kim,Kim Kardashian,劉芷希,黃智賢,

一嚟就拍激咀唔容易~演員劉芷希在無綫劇集《黃金有罪》中飾演舞女,第一日與黃智賢開工已經要拍攝激吻戲,她說:「今次同黃智賢、蕭正楠都好多對手戲,好好彩遇 ...




一嚟就拍激咀唔容易~


演員劉芷希在無綫劇集《黃金有罪》中飾演舞女,第一日與黃智賢開工已經要拍攝激吻戲,她說:「今次同黃智賢、蕭正楠都好多對手戲,好好彩遇到佢哋。同黃智賢第一日拍攝已經係激吻戲,但係佢好好,係一個超級大好人,好有耐性教我點樣借位,又搞笑令我放鬆好多,拍攝過程都唔會有尷尬。」


不過,兩人第一次合作就要拍攝接吻戲,心情難免緊張,劉芷希表示:「如果拍多幾場戲先拍會好好多,接吻戲都NG咗幾次先拍到導演要求嘅感覺。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!