掃呢頁CODE去手機

2020年1月31日 星期五

劉芷希(Kimmy):「舞女」劉芷希離鄉追夢 憶住劏房被偷錢爆喊 __,Kim,Kim Kardashian,劉芷希,

有洋葱,睇到心噏...無綫劇《黃金有罪》爆出一張新面孔,劇中暗戀蕭正楠的紅牌舞女「莫莉莉」戲份不少,日前更以一襲爆乳紅色泳裝現身,吸引大批網友注意!「 ...




有洋葱,睇到心噏...


無綫劇《黃金有罪》爆出一張新面孔,劇中暗戀蕭正楠的紅牌舞女「莫莉莉」戲份不少,日前更以一襲爆乳紅色泳裝現身,吸引大批網友注意!「莉莉」真身是來自馬來西亞的演員劉芷希(Kimmy),曾贏得2017年香港珠寶小姐冠軍,加入TVB三年一直做「路人甲」,今次終得到有發揮的角色。


34歲的Kimmy自嘲「老新人」,有大學學歷的她25歲才入行做Model,其後輾轉來港發展,卻遇上模特兒公司執笠,五位數字人工得個吉,幾年來死慳死抵焗住劏房,豈料又遭偷走現金及幾個手袋,損失約7、8萬元,加上家人反對入行,與男友感情又現暗湧,Kimmy直言當時經常背人垂淚,更一度感觸落淚:「父母做生意有收入,我係細女唔使孭起頭家,但自覺不孝,有諗過放棄,父母都叫我不如正正經經搵份工或者嫁人,但我總係唔忿氣,好想證明自己。」


聚少離多感情亮紅燈


講到與拍拖多年的男友感情轉淡,她邊說邊掉下豆大的淚珠:「可能兩個月先見一次,間唔中會有拗撬,有時唔開心想搵個膊頭都冇。」現時她以8千元月租不足200呎的劏房,她表示環境並非想像般差,有獨立廁所,只是空間真的太細:「之前住喺親戚度,每日轉巴士、港鐵花好多時間先返到電視城,於是搬出嚟。(有冇Set目標畀自己?)唔敢一步登天,好開心今次遇到個角色有人注意,好多網友留言讚我,打咗支強心針。」


Kimmy在《黃》劇及之前客串的電影都有性感演出,但現實的她原來很怕醜,指性感尺度限於三點式:「健康性感可以,但唔會拍三級片或者露點,希望有唔同嘅角色嘗試,最近拍《逆天奇案》做女警,我其實想拍喜劇,覺得自己都可以幾搞笑。」另外,因於《黃》劇演舞女為人談論,她坦言曾遭「問價」:「之前已經有,演咗呢個角色後就更多,佢哋會透過Ig、Facebook、微博或託朋友『問價』,但我冇興趣!(有冇唔開心?)我都唔等錢使,冇理會,所以冇話唔開心嘅!」


服裝:JDC

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!