掃呢頁CODE去手機

2020年1月14日 星期二

魏駿傑:嫩妻出軌斷正 魏駿傑頹Look見人大方任影 __,魏駿傑,

唔好咁頹,希望在明天呀!藝人魏駿傑的嫩妻張利華再被爆出背夫偷食,有指五年前兩人關係已經出問題,夫妻早已分房瞓,傳出婚變後,魏駿傑昨日將自己困喺屋企,沒 ...




唔好咁頹,希望在明天呀!


藝人魏駿傑的嫩妻張利華再被爆出背夫偷食,有指五年前兩人關係已經出問題,夫妻早已分房瞓,傳出婚變後,魏駿傑昨日將自己困喺屋企,沒有露面。今晨魏駿傑首度現身,與朋友外出後返到家中,被問到婚姻狀況一事,他一言不發步入屋內。


到朝早11點左右,魏駿傑雖然知道門外有傳媒守候,但他沒有刻意迴避,身穿短tee短褲家居便服,獨個走出露台傾電話,見佢神情嚴肅,仲傾到手指指,未幾才走回屋內。另外,魏駿傑的社交網帳號個人簡介亦已改成「離婚」。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!