掃呢頁CODE去手機

2020年1月19日 星期日

吳尊:吳尊帶阿女追星 NeiNei開心到落淚 __,吳尊,

NeiNei嘅興奮係由內到外再到番內!型男吳尊一向係模範爸爸,難怪囡囡NeiNei同仔仔Max都非常黐佢,近日吳尊就帶咗NeiNei去澳洲,原來此行係 ...




NeiNei嘅興奮係由內到外再到番內!


型男吳尊一向係模範爸爸,難怪囡囡NeiNei同仔仔Max都非常黐佢,近日吳尊就帶咗NeiNei去澳洲,原來此行係有目的,皆因NeiNei係YouTuber兼紅星JoJo Siwa嘅忠粉,所以吳尊就帶佢飛去澳洲睇對方演唱會,見NeiNei睇得非常興奮,之後佢哋仲有機會去後台同JoJo Siwa合照,難怪NeiNei開心到飛起,吳尊留言:「再次幫NeiNei圓夢,陪她看她優質偶像Jojo Siwa的演唱會,NeiNei還寫信告訴Jojo她是她的頭號粉絲,結束後NeiNei太捨不得還流淚。讓我也想到那時很捨不得飛輪海的最後一場演出,還好我們都有好好珍惜,也很感恩曾經擁有,Dream Huge...The world is your stage。」網民話好羨慕NeiNei有個咁好爸爸,皆因唔係個個咁難得可以同自己偶像見面!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!