網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月26日 星期日

【唱首歌就防疫】武漢肺炎肆虐 成龍春晚高唱: 問我國家哪像染病 黃秋生:OMG __,成龍,新型肺炎,武漢肺炎,黃秋生,

【唱首歌就防疫】武漢肺炎肆虐成龍春晚高唱:問我國家哪像染病黃秋生:OMG41分鐘前無知,令人可悲!以為食野味補身,食蝙蝠(寓意福壽)身心康泰,信政府聲 ...




  • 【唱首歌就防疫】武漢肺炎肆虐 成龍春晚高唱: 問我國家哪像染病 黃秋生:OMG
  • 41分鐘前




無知,令人可悲!

以為食野味補身,食蝙蝠(寓意福壽)身心康泰,信政府聲稱疫情可防可控,高呼:「唔怕,信政府,口罩唔使戴!」,結果無知累己累全球。

昨日年初一,無論國內疫情如何失控嚴峻,春晚依然歌舞昇平,仲要唱首歌,高呼:「問我國家哪像染病!」唱好中國,就可以防疫?一向媚共不遺餘力嘅成龍,就喺春晚獻唱,歌詞中高唱:「國人漸已醒」﹑「這裡是全國皆兵」﹑「萬里長城永不倒」﹑「問我國家哪像染病」,唔知武漢觀眾睇到,係咪「可以笑的話,不會哭!」,有網民就話:「武漢人聽了多絕望。」

連黃秋生睇完成龍春晚獻唱,不禁失笑:「真係以為唱首歌就哪有染病?OMG.點好意思咁高興?」

面對謊言﹑嚴峻痠情﹑武漢人會否如成心龍高唱的第二句:「國人漸已醒」?

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!