掃呢頁CODE去手機

2020年1月23日 星期四

【醉爆跟髮型師一杯酒兩份飲】「細龍太」陳偉琪繼續open 孖男友同Ryan三人行 __,細龍太,陳偉琪,

現年28歲的陳偉琪,憑《愛.回家》「細龍太」一角彈起,加上不吝嗇35E驕人身材,近年人氣有升無減。早前因涉醉駕上庭,陳偉琪公開道歉後,又指自己反思並決 ...








現年28歲的陳偉琪,憑《愛.回家》「細龍太」一角彈起,加上不吝嗇35E驕人身材,近年人氣有升無減。早前因涉醉駕上庭,陳偉琪公開道歉後,又指自己反思並決定戒酒。事實,在加拿大長大的陳偉琪向來豪放不拘小節,去年9月,同樣因飲酒出事。她被拍到相約髮型師Ryan去Happy Hour,醉爆的她主動熱情,飲多兩杯後更加電力十足,繞住Ryan唔放,最後當街狂嘔,要急召拍拖三年的健身男友Billy接走。

事隔四個月,陳偉琪確係有刻意改善,這一天,她跟髮型師Ryan見面,兩人坐在商場休息櫈大方傾偈,滴酒不沾的陳偉琪,行為檢點好多,再冇將成個人挨落Ryan心口。原來兩人正在等候姍姍來遲的Billy,會合後,三人行齊齊步入髮型屋。

做男人大方,一般都好加分,但用錯在某些女人身上,就會變成自討苦吃,「細龍太」陳偉琪的健身男友Billy就是活生生例子。不單只接受女友有個「閨蜜」髮型師Ryan加入,來個三人行,近日仲爆出陳偉琪破戒飲酒激咀外籍男,不知正印男友是否繼續不呷醋

,將本來男女男的嬲字組合,再加多個老外,準備新年齊腳開枱摸雀仔呢?

Billy咁大方,可能出於對女友太信任,事關陳偉琪公開說過:「基本上,合作過的人都當我係男人,我冇公主脾氣,有時仲Man過啲男仔,所以搵男朋友都幾麻煩,要搵到一個比我更強勢嘅男人都幾難,真係需要啲時間。阿媽都催我拍拖、結婚同生仔,不過都係順其自然啦。」她自爆性格比男人還要男人。

說出重點來!相信陳偉琪真的Man過男人不發姣放電,結果咪就係開心share女朋友囉!

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!