網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月5日 星期日

范冰冰:工作人員亂P圖靠害?范冰冰對腳似義肢 __,范冰冰,

呢位員工都幫到手!有番咁上下知名度嘅藝人都會成立工作室,擺靚相上網同大家分享就係工作室嘅任務之一,每張相都係精心挑選,仲會低調出修圖絕技將唔完美地方執 ...




呢位員工都幫到手!


有番咁上下知名度嘅藝人都會成立工作室,擺靚相上網同大家分享就係工作室嘅任務之一,每張相都係精心挑選,仲會低調出修圖絕技將唔完美地方執走,將藝人最靚一面呈現大家眼前。不過唔係位位工作人員P圖能力都咁好,好似范冰冰咁就出晒事,畀網民話佢對腳變咗「義肢」!


事緣佢出完活動,隔咗一日工作室就上載靚相上社交網畀大家睇,坐喺梳化嘅相係好靚,范冰冰紮起頭髮,精緻妝容襯托出雪白鵝蛋面,內襯紫色高領上衣,外加綠色大衣,黑色衣領、粉色羽毛披風格外凸顯霸氣。但一張企喺台上嘅相就勁古怪,冰冰對腳好蒼白完全冇曲線,好似對鞋套咗喺兩舊塑膠咁,有民留言:「那個腿修得也太假了吧?能不能適度?」、「腳不要P得像義肢好嗎?」亦有網民好奇問工作室人員,指冰冰本身都係美女一名,全身相點解唔可以原圖出街係要執過呢?質素咁差嘅相都放上網,唔通係全心靠害?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!