網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月28日 星期二

「牛雜妹」李亦喬(前名:李美琪):腹肌初長成 牛雜妹濕身誘惑騷Quali __,李美琪,牛雜妹,

好嘢唔怕晒!藝人「牛雜妹」李亦喬(Monnie)出道時身形圓潤,曾經用咗好多時間去減肥,不過成效都好有限,自從約滿回復自由身後,乜嘢都要自己管理比較忙 ...




好嘢唔怕晒!


藝人「牛雜妹」李亦喬(Monnie)出道時身形圓潤,曾經用咗好多時間去減肥,不過成效都好有限,自從約滿回復自由身後,乜嘢都要自己管理比較忙,佢嘅體重明顯下降,就連腹肌都慢慢現出嚟,有咁好成績梗係要騷吓Quali,佢就住趁住農曆新年去咗馬爾代夫旅行,話晒當地都係一個陽光與海灘嘅地方,點都要水着上陣應吓景,雖然佢揀咗一件頭款式好密實,不過啱啱上水成身濕晒喺池邊影相,大玩濕身誘惑都別有一番風味。


之後Monnie返到酒店,着住短褲露腰裝嘅佢對住塊鏡自拍,大騷腹肌初長成嘅效果,雖然未係好明顯,不過已經隱若睇到有線條。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!