網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月28日 星期二

武漢肺炎:送口罩去武漢都有錯?小S撐家姐善舉 __,小S,徐熙娣,新型肺炎,武漢肺炎,

大家又點睇?一場武漢肺炎令到人人自危,個個都希望有一罩傍身避「炎」,令到好多地方都出現口罩缺貨情況出現,台灣藝人徐熙媛(大S)就喺日本買咗10,000 ...




大家又點睇?


一場武漢肺炎令到人人自危,個個都希望有一罩傍身避「炎」,令到好多地方都出現口罩缺貨情況出現,台灣藝人徐熙媛(大S)就喺日本買咗10,000個口罩運去武漢紓緩當地嘅物資需求,唔少網民都大讚佢有善心,不過,台灣已經宣布口罩暫停出口,目的係想應付咗台灣民眾嘅需求先。就係因為咁,有小部分人就指大S嘅行徑不當,身為台灣人應該幫咗台灣人先!


大S嘅妹妺徐熙娣(小S)就喺博留言力撐家姐嘅做法:「我們都是人類,都住在這個地球上,如果不互相幫助,這不是人類該有的行爲吧!沒有愛,地球只會更糟!恨,比病毒還可怕!」


而大S亦開腔回應批評:「我不覺得這有甚麼,這只是每個人都該有的做人態度:人飢己飢 人溺己溺。當人類有難,應該放下仇恨,互相幫助,而不是見死不救、火上加油!我希望我的孩子懂人道主義精神,不希望他們變混蛋。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!