網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年1月5日 星期日

阿Sa爆阿嬌強迫症 拖篋睇戲 __,蔡卓妍,鍾欣潼,阿Sa,阿嬌,

阿Sa同阿嬌難得一齊放假,約埋睇戲食好西。
阿Sa爆阿嬌強迫症拖篋睇戲組合Twins早前到尖沙咀英皇戲院打卡睇戲,大讚設備、餐飲均屬五星級,邊歎美食邊接受訪問。蔡卓妍(阿Sa)踢爆鍾欣潼(阿嬌) ...




阿Sa爆阿嬌強迫症 拖篋睇戲

組合Twins早前到尖沙咀英皇戲院打卡睇戲,大讚設備、餐飲均屬五星級,邊歎美食邊接受訪問。蔡卓妍(阿Sa)踢爆鍾欣潼(阿嬌)曾患強迫症,最誇張試過拖篋帶枕頭入戲院,認真大陣仗!

繼樂壇天后容祖兒早前拉隊到位於尖沙咀iSQUARE的英皇戲院打卡歡度聖誕,阿Sa與阿嬌日前亦「Twins」合體,相約睇戲歎世界。阿Sa讚戲院擁有全港最大的IMAX影院,猶如置身拍戲現場:「呢個影院擁有IMAX®with Laser專利技術,出嚟嘅影像好震撼,最適合欣賞大片,我之前演出嘅《神探大戰》如果可以喺度睇,一定好震撼!」

「問戲」激嬲老公

講起畫面震撼,阿Sa憶述與阿嬌睇戲的趣事,大爆她曾「篋神」上身:「記得好多年前,我同佢一齊睇戲,佢嚟到時,套戲已經開場,佢入嚟嗰陣竟然拉住個篋,然後喺個篋度攞枕頭出嚟……」阿Sa未說完,阿嬌已經大笑起來,並搶着補充:「我嗰陣腰痛,啲櫈又會震,好擔心嘛!」阿Sa即踢爆真正原因,指阿嬌當時患強迫症,故睇戲時非常大陣仗,幸好現已完全康復。

被阿Sa踢爆瘀事,阿嬌笑到收唔到聲。
  • 被阿Sa踢爆瘀事,阿嬌笑到收唔到聲。
一個動、一個靜,兩姊妹互補不足。

  • 一個動、一個靜,兩姊妹互補不足。
Twins大讚戲院設備超水準,睇完戲都唔願走。

  • Twins大讚戲院設備超水準,睇完戲都唔願走。

睇戲是情侶拍拖節目之一,阿嬌笑言首次與男仔睇戲已是很遙遠的事,也未曾遇過浪漫事:「只記得當時睇《貞子》,嗌到鬼殺咁嘈,被前後座位嘅觀眾眼望望。」又稱跟老公賴弘國睇戲,亦是「浪漫不足,麻煩有餘」!雖然老公錫到燶,但原來對方脾氣再好都有死穴,因他睇戲時最討厭被人騷擾,偏偏阿嬌最鍾意「問戲」,擺明挑戰老公底線!幸她深明「撒嬌女人最好命」,靠嗲功撲火:「我睇戲好鍾意問戲,但我老公就係一個唔喜歡人打斷佢睇戲嘅人。(嗌交?)我會溫柔同佢講『我真係唔明吖嘛』,咁佢都會就我嘅。」

初次約會零浪漫

阿Sa笑言第一次與男仔睇戲,對方竟然選了李璨琛主演電影《香港製造》,相當另類:「我當時都諗竟然係呢部!(有冇扣分?)咁又冇,不過睇完套戲都冇乜點聯絡,哈哈!呢個經歷我到依家都歷歷在目。(有冇遇過浪漫事?)試過有男仔知我鍾意睇邊齣戲,特登去買飛,點知套戲原來下星期先上,佢又緊張得滯,買錯都唔知,我哋照去睇,下星期再去睇番我想睇嗰齣,佢仲特登買番同一間戲院、同一座位,都幾浪漫。」

場地:英皇戲院(尖沙咀iSQUARE)




鍾意就快D Share啦!