掃呢頁CODE去手機

2020年1月23日 星期四

【波波姐賣魚皮】年宵市道靜 莊端兒拍翟威廉擺檔落力sell:搵埋佢承受風險 __,翟威廉,莊端兒,

「波波姐」莊端兒,早排喺美食節擺檔賣seafood,客人排長龍,親自sell客嘅佢,忙著燒海鮮,雙手冇停過。最近佢賣多辦自家產品,點知撞正今年政府辦嘅 ...






「波波姐」莊端兒,早排喺美食節擺檔賣seafood,客人排長龍,親自sell客嘅佢,忙著燒海鮮,雙手冇停過。

最近佢賣多辦自家產品,點知撞正今年政府辦嘅大型年宵,取消乾貨檔,失去有利位置,波波姐唯有移師去銅鑼灣另一個場地賣年貨,希望喺新年撈一筆。

當日波波姐上半身密實,但就熱褲落場,依然吸睛。可惜遇著場地人流唔算多,進取嘅佢一見有人經過,就把握黃金機會手口並用,捉著辦年貨嘅客, sell得落力!

為咗盤生意,波波姐放下藝人身段,當超級推銷員。全程充滿笑容同熱誠,所以啲客十居其九試食完,都俾佢sell到掃貨走。

之後壹仔向佢了解今年市道,佢都話比預期中淡靜,不過憑住佢把口,總算突破靜局。「係靜少少,但點靜都要食嘅,雖然社會氣氛麻麻地,好多人唔係咁開心,但我唔可以咁樣停落嚟,都要做,希望大家搵到食」

她續說:「剛才算唔錯,你睇環境,我哋呢個位置比較靜,但我有粉絲嚟幫襯,唔係做枚,真係買。」

生意唔易做,請人一樣難。「成日都請唔到推鎖員,咁咪自己落場做,你見我mark貨、執貨、計數都有啲生手,但我做得開心,你見我sell客唔怕醜,係咁叫人試食,最開心佢哋試完肯買。」波波姐說

為減低風險,波波姐今次拉埋老友翟威廉分租年宵檔。「搵埋翟威廉承受呢個風險,個檔同佢share,佢賣清酒,我賣炸魚皮好襯架!皮一齊做,呢個係佢(翟威廉)哥哥。」佢指一指身旁,代胞弟睇檔的翟威信。

翌日,賣清酒嘅翟威廉亦親自落場sell客,話晒都係藝人,故好快吸到中女客幫襯。距離年初一只有一日,希望佢地最後衝刺,藉著生意發個新年財。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!