掃呢頁CODE去手機

2020年1月29日 星期三

Super Girls:要錢好過!單身Cheronna新年唔要愛情運 __,Cheronna,Super Girls,

Aka(前)直言最想可以𢭃到薛家燕封利是!日前組合SuperGirls再度合體與主播許文軒(Edmond)及周奕瑋(Jarvis)齊齊拍攝賀年特備節目 ...




Aka(前)直言最想可以𢭃到薛家燕封利是!


日前組合Super Girls再度合體與主播許文軒(Edmond)及周奕瑋(Jarvis)齊齊拍攝賀年特備節目,眾人大玩遊戲慶祝鼠年,更大談鼠年目標。Aka直言最想可以𢭃到薛家燕的利是,她說:「因為傳聞𢭃過家燕姐財神Look嘅利是會全年都好旺,好多Job,我上年𢭃過,放喺床冇拆,跟住我啲工作都好順利,又可以單飛出歌。」問到Aka有否𢭃過偶像容祖兒的利是時,她說:「又真係從來未𢭃過祖兒封利是,可能每年我都一定返澳門過年,所以見唔到佢!如果可以𢭃到真係無憾!」


已婚的Jessica今年第一年派雙封利是,她笑談最難忘的𢭃利是經驗,她說:「初初入行新年期間見到陳慧琳,其實見到偶像好開心,想過去𢭃利是拎個意頭,但又好怕畀佢覺得自己好貪錢,側邊啲人係咁推我過去,搞到好尷尬。」講到生育計劃,她說:「生B順其自然過年啲親戚實會問,未結婚嗰時就會問結婚,結咗婚就會問生仔,生咗一個就會問你生唔生第二個。」而其他成員立即起哄,她們說:「你知就好依家你結咗婚,個個都問我哋幾時排隊結婚,好煩!」問及早前甩拖的Cheronna有否催谷自己的愛情運時,她笑說:「我唔需要呢啲嘢!唔要呀!唔好再問我!我要財運!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!