掃呢頁CODE去手機

2020年1月8日 星期三

【《開心速遞》曹總仔離巢】感激黎耀祥指點 盧偉文:TVB份糧喺香港生活唔到 __,TVB,黎耀祥,

無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》中,由盧偉文飾演嘅曹總兒子念華,戲份唔多,但好搶鏡。剛有多啲人留意,不過去年尾佢已離開大台,返回美國居住,並已簽美國經 ...






無綫處境劇《愛‧回家之開心速遞》中,由盧偉文飾演嘅曹總兒子念華,戲份唔多,但好搶鏡。剛有多啲人留意,不過去年尾佢已離開大台,返回美國居住,並已簽美國經理人,殺入荷里活發展,坦言:「TVB份糧喺香港生活唔到,交租之後就無錢食飯。其實我覺得自己一世都會繼續做演員,只係睇吓喺邊度發展,同埋可以有幾大成就!」

在大台7年,拍超過150套劇嘅盧偉文,於《公公出宮》飾演徐大富手下龍虎豹之一嘅阿虎,演技搞笑浮誇得嚟又幾突出。最近在《愛‧回家之開心速遞》客串做曹總個仔,角色一樣搶鏡。可惜,呢部已經係佢喺無綫嘅「遺作」,因為傾續約時,公司一蚊都唔肯加,佢冇癮走人。

「嗰一刻感覺其實好沉重,好似整個世界塌落嚟一樣。我曾經嘗試爭取,問過原因,睇吓有冇機會可以保持薪酬水平,但對方只係講咗一樣嘢,話我今年工作量比較少,達唔到公司要求,依家唔需要償還,但可唔可以保持呢個show rate?我覺得真係生活唔到,交租之後就無錢食飯,咁點樣可以生活。」 盧偉文本身於美國Houston Baptist University修讀vocal percussion,現難得獲美國經理人睇中。

「依家返美國發展演藝事業,希望演到一啲比較重要嘅角色。而且公司因應財政決定,令我哋比較難喺香港生活,喺美國嘅屋企人亦擔心我喺香港嘅狀況。」

喺大台日子,佢最難忘做視帝黎耀祥替身,仲得祥仔讚賞。

「呢七年,我覺得自己有三位伯樂,第一位就係黎耀祥,佢喺我未入行之前,做臨時演員嘅時候已經讚過我,我亦有一星期時間成為佢嘅替身,因為當時佢正拍攝《巾幗梟雄3》,要自己同自己對戲,我就好離奇地,當時有位PA將劇本交俾我,然後叫我嘗試背熟呢場戲,同祥仔對戲,唔使等FM幫手。當時有十頁紙,我好努力去背,結果又成功背到。到我入行後,黎耀祥同我傾偈時,都會畀好多提點我,教我點樣做一位更好嘅演員。第二位要多謝嘅人,係拍《公公出宮》遇上嘅李成昌先生,昌哥付出好多心思,叫我度一啲有趣嘅橋段,然後我哋三個人就不斷思考,之後佢就走去同導演商討。打後每場戲我哋都會咁樣度橋,最後出嚟嘅效果就吸引好多人注意。我聽過網民或者朋友對《公公出宮》嘅心聲,就係話我哋每次都好搞鬼、好惹笑,我感覺自己做到少少成績。」 除咗演戲,盧偉文精通多國語言,兼且唱得兩嘴。

「訓練班面試時,最初我以西班牙文發言,然後用英文,期間旦哥突然阻止我,問我讀邊一科?我話本身讀音樂嘅,然後佢叫我唱兩首歌聽吓。我問應該唱咩?佢話隨便我揀,然後我就唱咗一首德文歌畀佢哋聽,唱完之後佢哋都覺得唔錯。我以為佢哋會話我有咁多專長,又做過好多動作演出,又識跆拳道、吹笛、彈結他、唱歌,我以為會被收錄,但最後好可惜,我諗好多百般武藝於一身嘅藝人,都未曾喺自己嘅演藝生涯中發揮過,所以我覺得呢方面有少少可惜!」

機會永遠留畀有準備嘅人,希望盧偉文去到美國唔好放棄夢想,有一日可以耀武揚威返嚟香港 -----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

立即睇

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!