掃呢頁CODE去手機

2020年1月24日 星期五

林泳淘離巢TVB即轉做KOL 上開電視受訪仲要幫男主持揀紅底褲? __,TVB,林泳淘,開電視,

傳統上農曆新年要著新衫褲鞋襪,連內衣都唔例外,寓意新一年新開始﹗林泳淘(Wingto)去年事業上經歷改變,慘食「無情雞」。不過佢隨即轉變工作軌道,向K ...




傳統上農曆新年要著新衫褲鞋襪,連內衣都唔例外,寓意新一年新開始﹗林泳淘(Wingto)去年事業上經歷改變,慘食「無情雞」。不過佢隨即轉變工作軌道,向KOL發展,工作機會不斷,呢日拍攝香港開電視賀年特輯時,更為男主持揀選紅色內褲,希望大家鼠年行大運﹗Wingto接受香港開電視《娛樂頭條E-news headline》邀請拍攝賀年特輯,用100元為主播馬梓軒(William)購買應節新衣。兩人走在女人街悉心挑選,鬼馬的Wingto笑言為了William「下半身」幸福,決定送他一條印有貓貓圖案的紅底,寓意鴻運當頭,又希望他在鼠年憑此貓無往而不利。William對於Wingto誠意滿滿的祝福,即時滿臉通紅。

被問到新年會否穿紅色內衣褲時,Wingto笑道:「我曾經有一年買過紅色,但發覺紅色其實都幾難襯,所以之後就決定買唔同顏色!因為紅色自己少著,又怕浪費!」

去年Wingto在事業上經歷改變,被慘食「無情雞」,她慶幸及時得到歐錦棠扶持:「當日一收到電話我就打俾棠哥,棠哥好快就介紹咗一啲演出工作俾我!加上嗰段時間屋企人冇俾好多壓力我,好多謝佢哋!」

林泳淘(Wingto)剛剛過了30歲生日!(IG@wingt)


林泳淘(Wingto)剛拍完ViuTV劇集《打天下》。(陳順禎攝)


一副靚嘅太陽眼鏡襯泳裝又別有一番味道。(IG:@wingt)


林秀怡被指因政治立場而被離巢。(Instagram@wingt)


林泳淘被網友封為敢言女神,亦疑似因為咁而被TVB提早解約(IG:@wingt)


Wingto加油呀!(Instagram@wingt)


由落選港姐變女神!(Instagram@wingt)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!