掃呢頁CODE去手機

2020年1月21日 星期二

阮兆祥:阮兆祥離巢無綫上ViuTV:百感交集 __,Viu,ViuTV,無綫,阮兆祥,

靚女余香凝請睇演唱會,祥仔實去啦!藝人阮兆祥與余香凝為ViuTV音樂節目《ChillClub》擔任嘉賓,主持則由羅敏莊與趙學而擔任。離開無綫後現自由身 ...




靚女余香凝請睇演唱會,祥仔實去藝人阮兆祥與余香凝為ViuTV音樂節目《ChillClub》擔任嘉賓,主持則由羅敏莊與趙學而擔任。離開無綫後現自由身 ...




靚女余香凝請睇演唱會,祥仔實去


藝人阮兆祥與余香凝為ViuTV音樂節目《Chill Club》擔任嘉賓,主持則由羅敏莊與趙學而擔任。離開無綫後現自由身的阮兆祥透露是應羅敏莊與趙學而邀請首次上ViuTV節目,他說:「佢哋兩個都係我嘅親人,同趙學而喺《皆大歡喜》已經合作,平時仲honey相稱。羅敏莊個女更加係我契女。今次第一次上ViuTV節目,又緊張又興奮,百感交集,新嘅場地,但又見到好多TVB製作舊同事熟悉嘅面孔,即陌生又親切。」


被問到ViuTV可有邀請主持節目或拍劇?阮兆祥說:「有傾過,但係仲未諗到一個啱嘅形式,所以未有合作,都期待同唔同嘅電視台合作,當然包括TVB。」


余香凝將舉行音樂會,更即席邀請阮兆祥前來棒場,他笑說:「我呢啲四線尾、五線頭好得閒,邊日先。」近日忙於宣傳新歌《無得比》的余香凝指新歌是講人與人經常會拿來比較,她說:「好似我同三個friend一齊食嘢,我食得最少但係就最肥,惟有欣賞自己高過佢哋囉。媽咪亦都成日話我肥,肥過細妹。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!