掃呢頁CODE去手機

2020年1月6日 星期一

羅敏莊:接受VR挑戰!羅敏莊同陳禛敷定面膜 __,羅敏莊,陳禛,

羅敏莊一家去台灣玩。藝人羅敏莊(Mimi)儼如「半個泰國人」,平日一有時間便舉家「回鄉」,不過剛過去的聖誕新年假,Mimi一家竟打破慣例,改飛往台灣度 ...




羅敏莊一家去台灣玩。


藝人羅敏莊(Mimi)儼如「半個泰國人」,平日一有時間便舉家「回鄉」,不過剛過去的聖誕新年假,Mimi一家竟打破慣例,改飛往台灣度歲。此行除相約好友食飯外,Mimi帶同囡囡陳禛往體驗觀能刺激,大玩VR遊戲,搞笑的她與陳禛在戴上VR面罩前,先自行敷面膜,避免肌膚留痕或發生碰撞,兩母女拍照留念,表情趣怪。


正式接受VR挑戰時,年紀小小的陳禛竟膽識過人,當大人們尖叫時,她卻表現冷靜,事後接受媽媽訪問時表示:「佢哋(玩遊戲者)戴住耳機,聽唔到我哋講嘢。(你頭先驚唔驚?)唔驚,好好玩。」果然有大將風範。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!