網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月13日 星期四

陳法拉:有咁耐風流…陳法拉連踩13粒鐘:累趴下了 #陳法拉

放了一個悠閒假期後,陳法拉開工連踩13粒鐘,真係攰到不能自拔。藝人陳法拉婚後沒有放棄幕前工作,繼續做空中飛人周圍去,早前同法籍老公EmmanuelSt ...




放了一個悠閒假期後,陳法拉開工連踩13粒鐘,真係攰到不能自拔。


藝人陳法拉婚後沒有放棄幕前工作,繼續做空中飛人周圍去,早前同法籍老公Emmanuel Straschnov去完旅行叉足電,話咁快又投入工作,呢日佢係社交網透露好攰,原來佢連續開工咗13粒鐘:「unwinding after a 13 hour work day(工作十三小時終於好好放鬆)累趴下了#收工#演員生活」。相中見法拉個樣真係攰冇晒力咁,少網友紛紛留言叫佢要好好休息,小心身體。但睇佢嘅眼神仍然充滿鬥志!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!