網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月14日 星期五

葉麗儀:曾與患者住同一酒店 葉麗儀返澳洲隔離14日 #葉麗儀

葉麗儀在新加坡演出期間與確診患者住同一酒店。早年移居澳洲的葉麗儀本應返港宣傳明日推出的新曲加精選專輯,但因新冠肺炎疫情肆虐,她未能返港:「我都希望返嚟 ...




葉麗儀在新加坡演出期間與確診患者住同一酒店。


早年移居澳洲的葉麗儀本應返港宣傳明日推出的新曲加精選專輯,但因新冠肺炎疫情肆虐,她未能返港:「我都希望返嚟,因為喺香港好多朋友,想返嚟為佢哋打氣。」


她自爆正身在澳洲隔離,因為2月1日她在新加坡做了一場演唱會,她入住的酒店有一名中國遊客確診送院,當晚完騷後她還跟20團,大約7、80個華籍貴賓影相,因為接觸過好多人,她得知消息後,翌日返到澳洲決定自行隔離兩星期。


孫仔都唔抱得


葉麗儀記得當年沙士爆發時,她與老公由香港飛返澳洲同樣自行隔離14日,她說:「今次一樣唔出街食飯,就算同啲孫住樓上樓下,都係用手機facetime見面,佢哋煲湯、整鬆餅攞嚟畀我哋食,都係企門口、大廳角落傾偈,唔可以摸或抱佢哋,等佢哋搭𨋢走,我先去門口攞嘢。」今日情人節剛好是隔離最後一日,她說:「應該要做嘅嘢都做了,我哋兩公婆情況唔錯嘅。」


她指澳洲政府相當緊張疫情,她每日都睇新聞關注港、澳兩地情況,她說:「澳洲有一套好完整隔離計劃,地方咁大我覺得佢哋做得好好,巿面上係有人搶口罩、洗手液,曾經缺貨一星期已恢復供應,大家唔係咁徬徨。」


呼籲大家盡公民責任


疫情對她的工作影響不大,除了未能返港宣傳及新加坡演出後自我隔離,本月底她會再飛到加拿大東西岸舉行入行50周年紀念巡迴騷,她表示如果能夠返港,她都會回來,又提醒大家要盡公民責任,去過大陸或接觸過呢個病菌的人要進行隔離,她說:「千奇唔好有個心態覺得隔離係好醜嘅事,對自己及家人安全最緊要,大家唔好氣餒。」她更感激在工作崗位的醫務人員盡忠職守。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!