掃呢頁CODE去手機

2020年2月22日 星期六

梁芷珮:得四度!梁芷珮結婚16周年孖老公跳河慶祝 #梁芷珮

咁樣賀結婚周年,都真係有新意。憑無綫旅遊節目《潮什麼》系列而成功入屋的藝人梁芷珮,雖然是三子女之母,但身形全冇走樣外,更常晒跟丈夫的恩愛點滴,令不少網 ...




咁樣賀結婚周年,都真係有新意。


憑無綫旅遊節目《潮什麼》系列而成功入屋的藝人梁芷珮,雖然是三子女之母,但身形全冇走樣外,更常晒跟丈夫的恩愛點滴,令不少網友頻呼羨慕其丈夫有個火辣人妻。今次梁芷珮大晒誘人泳裝和老公齊齊「跳河」的甜蜜短片!


原來梁芷珮為慶祝結婚16周年,和老公去冰島旅行,期間更來個「冰火」挑戰,一起在只有四度的氣溫下跳入冰河。片中只穿泳衣及泳褲的他們,在跳河前先錫錫,之後手拖手一起跳河,但甫落水不夠兩秒,梁芷珮即大呼:「好凍呀!好凍呀!」兼立刻上岸。反之其老公則繼續在冰水中,令她不禁對着鏡頭大叫:「超凍呀!佢傻㗎!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!