掃呢頁CODE去手機

2020年2月9日 星期日

【元宵放閃】跟靚靚甘苦與共19 年 張智霖肉麻情話:跟我合照還會臉紅的人 #張智霖 #袁詠儀 #靚靚

【元宵放閃】跟靚靚甘苦與共19年張智霖肉麻情話:跟我合照還會臉紅的人5小時前出名係圈中模範夫妻嘅袁詠儀同張智霖,原來不經不覺結婚已經19年。昨日適逢元 ...




  • 【元宵放閃】跟靚靚甘苦與共19 年 張智霖肉麻情話:跟我合照還會臉紅的人
  • 5小時前




出名係圈中模範夫妻嘅袁詠儀同張智霖,原來不經不覺結婚已經19年。昨日適逢元宵佳節,正正係兩人結婚周年紀念,張生張太趁機喺社交網站上載合照放閃。

相中靚靚似乎係飲咗酒,搞到面紅紅,Chilam 就搞笑話老婆:「19周年,跟我合照還會臉紅的人。」而靚靚就好sweet 咁回應:「不只面紅,還會心跳加速、手心冒汗, 19周年,辛苦你了。」

其實Chilam 同靚靚由相戀,結婚到生仔,愛情長跑足足28年,兩公婆依然恩愛如昔,仲經常透過社交平台分享甜蜜照片,唔少網民見到佢哋放閃都話:「好羨慕!」

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!