掃呢頁CODE去手機

2020年2月10日 星期一

奧斯卡2020:韓片史上首次!《上流》奪奧斯卡最佳電影  #奧斯卡

威到盡呀!南韓導演奉俊昊憑《上流寄生族》以大熱姿態擊敗另一奪標大熱戰爭片《1917:逆戰救兵》(1917)而勇奪奧斯卡最佳電影。除了成為韓國史上首次獲 ...




威到盡呀!


南韓導演奉俊昊憑《上流寄生族》以大熱姿態擊敗另一奪標大熱戰爭片《1917:逆戰救兵》(1917)而勇奪奧斯卡最佳電影。除了成為韓國史上首次獲奧斯卡小金人之外,亦是奧斯卡92年來首次有外語片勇奪最佳電影!而導演奉俊昊亦憑此片奪得最佳導演一獎,《上流》於是次奧斯卡頒獎禮共擸四獎。


製作公司代表兼監製郭信愛坦言完全沒有想過會奪獎:「依家諗唔到講咩好,我諗都冇諗過,我哋好開心可以得到呢個獎,依家係好有意義同歷史性嘅時刻,我想向做呢個決定嘅奧斯卡會員們致予謝意同敬意。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!