掃呢頁CODE去手機

2020年2月7日 星期五

【武漢肺炎│雙倍價購】王維基斥20萬美金30日內收口罩機 首批物料夠製100萬個 #新型肺炎 #武漢肺炎 #王維基

【武漢肺炎│雙倍價購】王維基斥20萬美金30日內收口罩機首批物料夠製100萬個29分鐘前港府購口罩價低者得,所以採購失敗。呢啲絕對唔係波!真正做實事的 ...




  • 【武漢肺炎│雙倍價購】王維基斥20萬美金30日內收口罩機 首批物料夠製100萬個
  • 29分鐘前




港府購口罩價低者得,所以採購失敗。呢啲絕對唔係波!真正做實事的人,應該像王維基般,日前他親赴台灣,與數間口罩機供應商接洽,最終斥20萬美元(155萬港元)成功購得口罩機。

HKTVmall今日於Facebook公佈,老闆王維基親赴台洽購,「平常一部價值 5 萬美金嘅口罩機器,今日已經升價雙倍,要 10 萬美金!眼見終於有機會買到口罩機,R小隊霸氣向供應商開出條件,如果願意出雙倍價值,20 萬美金可唔可以確保喺30日內交貨?人命攸關嘅情況下,快到一日得一日!對方話要考慮吓⋯。

失望之際,喺搭的士返酒店途中,我哋收到剛才個供應商電話,佢回覆我哋:20 萬美金+30日內交貨,成交。」

王維基即付10萬美元落訂,同時又向物料供應商,買入實驗室認證Filter(即係口罩中層),足夠製造100萬個口罩。

但HKTVmall承認,最終能否自己製口罩仍有變數,「個實情係,我哋唔知道外國政府會唔會停止機器及原材料嘅出口,而我哋本身又無防污染廠房(Clean room)嘅專業知識,又唔知可唔可以攞到實驗實認證。」

希望一切問題可以迎刃而解,港人免受撲罩之苦。」

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!