掃呢頁CODE去手機

2020年2月27日 星期四

丁子朗:涉谷快閃2日遊 丁子朗:間間舖頭冇口罩賣 #丁子朗

丁子朗涉谷快閃2日遊,目的是賣口罩,點知失望而回。藝人丁子朗在IG上載在渉谷的至潮打卡點,就是涉谷的空中觀景台,有種大地在腳下感覺。問子朗原來早幾天去 ...




丁子朗涉谷快閃2日遊,目的是賣口罩,點知失望而回。


藝人丁子朗在IG上載在渉谷的至潮打卡點,就是涉谷的空中觀景台,有種大地在腳下感覺。問子朗原來早幾天去了「東京快閃2日遊」,他坦言其實此行是有三個目的,就是買口罩、隱形眼鏡同消毒用品,但在各地疫情爆發下,子朗坦言此行已買不到一個口罩:「間間舖頭都用中文字寫住『沒有口罩,請回家吧!」,其實因為以前喺日本買過一個薄荷味口罩,好想再買番啫。」


講到去涉谷觀景台,他稱當日好好彩不算太多遊客,但工作人員每隔半小時出來測風速,太大風就會「封頂」,嗰日就只剩下落地透明玻璃窗的打咭位開放,他笑言:「真係好大風,見啲女仔啲頭髮吹到向上飛起。」不過,這次去日本真的少了很多內地遊客,甚至香港遊客都很少,而街上不少日本人都有防禦措施,都有戴口罩。


講到出發前可有擔心疫情而取消行程?子朗回答:「係有諗過嘅,但見東京市當時確診個案唔太多,所以,感覺係安全。本身係朋友去旅行,我自己只係快閃去join玩兩日。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!