網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月3日 星期一

【無綫愈打壓愈愛】張振朗收埋32D咪神 拍拖大半年女友融入家中 __,咪神,張振朗,無綫,

被無綫力捧的張振朗冧爆32D咪神女友楊偲泳,但大台對這段戀情有意見喎!皆因楊偲泳是ViuTV新人,既是對家藝員,知名度又比大台親生仔張振朗低,方丈覺得 ...






被無綫力捧的張振朗冧爆32D咪神女友楊偲泳,但大台對這段戀情有意見喎!皆因楊偲泳是ViuTV新人,既是對家藝員,知名度又比大台親生仔張振朗低,方丈覺得唔著數囉!

32歲張振朗去年跟26歲楊偲泳(Renci)撻著兼火速認愛,一度令大台有微言。

「公司覺得個女仔唔多人識,又唔係自己人,唔想張振朗個名同佢扯上關係,落order要佢盡量低調。」無綫中人透露。

飯碗要緊,張振朗自然高度配合,早前兩人去日本旅行,也只敢各自上載同一個電話亭拍攝的單人照。

日前跟Renci拍拖,也特地找來胞兄一家人做電燈膽,小心行事。

張振朗跟兩名姪兒一向老友鬼鬼,沒料跟他拍拖只有大半年的Renci,跟兩名姪兒已經玩得很投入,打成一片,關係非常好,有如半個自己人一樣。

當日他們刻意前後腳而行,但張振朗不時偷望女友,冧樣現形。有時二人亦忍不住走在一起說俏俏話,相當甜蜜! 雖然公司下令要低調處理戀情,但愈打壓愈愛,二人早已見過雙方家長。

張振朗試過一時口快,坦認最愛幫女友吹頭髮,「平時看到她洗完頭,一大把頭髮濕晒覺得好辛苦,我就好喜歡幫她吹乾頭髮。」有自爆同居之嫌。

過去張振朗一直黑氣纏身,17年平安夜「天降帳篷」,去年11月台慶「天降錄影機」,兩次均令他受傷收場;加上拍《包青天》四次墮馬,最傷人的是劇集出街時,相關騎馬場口全數被剪掉。

低處未算底,最慘烈的是當主角的《堅離地愛堅離地》,受「安心事件」的黃心穎拖累變倉底貨。另一套《機場特警》,因為社會氣氛問題,推出無期,難怪網民封他為「地獄黑仔王」。

但跟Renci拍拖後,慢慢也交上好運。去年底《萬千星輝頒獎典禮2019》首度開齋,獲得「飛躍進步男藝員」。

雖然女友被大台嫌棄,但張振朗大讚她:「細心、人品都幾好,我好愛我屋企人,佢都對屋企人幾好,我真係好欣賞。我拍拖都會想將來,會想結婚,所以好認真看待,大家感情暫時都好穩定,佢都陪伴我黑仔期一段時間,我覺得做呢一行係辛苦,身邊有個伴能同你分享生活,分享喜與悲,呢方面佢做得很好,大家亦會互相扶持。」

遇上Renci前,張振朗跟拍拖五年多的藝人陳芷尤,性格不合而分手,療傷一年。

「分手之後都差不多一年時間去平復,真係好唔開心,好傷心。」張振朗說。

走過傷心的日子,如今張振朗感情有著落,事業見曙光,終於可以去掉「地獄黑仔王」這個稱號,Renci真的功不可沒! -----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

立即睇

全城抗暴 區區論壇同你深度剖析

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角、銅鑼灣做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!