掃呢頁CODE去手機

2020年2月5日 星期三

【頭條獨家】拍劇唔受33D劉芷希誘惑 蕭正楠娶到翠如係人生最好嘅事 #劉芷希 #蕭正楠 #黃翠如

從笑容可見,蕭正楠對娶到翠如感到好滿足,面對33D劉芷希,蕭正楠眼尾都唔望。
【頭條獨家】拍劇唔受33D劉芷希誘惑蕭正楠娶到翠如係人生最好嘅事從笑容可見,蕭正楠對娶到翠如感到好滿足,面對33D劉芷希,蕭正楠眼尾都唔望。由張兆輝主 ...




拍劇唔受33D劉芷希誘惑蕭正楠娶到翠如係人生最好嘅事從笑容可見,蕭正楠對娶到翠如感到好滿足,面對33D劉芷希,蕭正楠眼尾都唔望。由張兆輝主 ...




【頭條獨家】拍劇唔受33D劉芷希誘惑 蕭正楠娶到翠如係人生最好嘅事



從笑容可見,蕭正楠對娶到翠如感到好滿足,面對33D劉芷希,蕭正楠眼尾都唔望。

由張兆輝主演嘅無線新劇《黃金有罪》去到中段,劇情愈來愈緊湊,劇中輝哥同姚子羚有Kiss戲,洪永城又先後跟陳瀅、人妻陳自瑤及李璧琦有親熱戲!至於蕭正楠喺劇中人才兩失好落泊,幸而監製王心慰安排暗戀他的紅牌舞女,馬來西亞演員劉芷希(Kimmy)為親近他,着住火紅色三點式坐喺他身邊陪燒烤,大晒33D導彈上圍!阿蕭強調拍該場戲時目不斜視,更乘機向愛妻黃翠如發表愛的宣言:「娶到呢個太太係我人生最好最好嘅一件事!我好開心呀,即使婚前都變身『絕緣體』啦。」採訪:方騫平  髮型:Will@Hairculture

劇中蕭正楠跟師傅張兆輝會關係決裂。
劇中蕭正楠跟師傅張兆輝會關係決裂。
張兆輝跟姚子羚都有Kiss戲。

張兆輝跟姚子羚都有Kiss戲。

蕭正楠在新劇《黃金有罪》中處境好悽涼,剛好跟現實事業、家庭兩得意相反,他坦承近11年生活美滿:「當年簽TVB前去咗北京發展咗幾年,感覺好迷茫,真係有諗過轉行,但諗唔到可以做乜!呢11年好似坐緊人生過山車咁,啟發到一個人最重要有把握心態,就算跌緊落去谷底都係一種鍛練嚟,因為冇落過去又點知上返去嘅開心呢!我用呢個心態去接受起伏,經歷過高低,所以變得好平常心,受壓程度都會大好多。」

黃翠如喺《使徒行者2》中演技受批評,好彩有老公仔呵返。

黃翠如喺《使徒行者2》中演技受批評,好彩有老公仔呵返。
鄭嘉穎都係老來得子,有呢個幸福人版,所以蕭正楠唔怕。

鄭嘉穎都係老來得子,有呢個幸福人版,所以蕭正楠唔怕。

未有生育大計

講到黃翠如,阿蕭讚到老婆上天。「翠如係個開心嘅人,佢對我幾大改變,互相影響對方,佢學習我優勝嘅嘢;我吸收佢身上我冇嘅嘢,大家一路成長,娶到呢個太太係我人生最好最好嘅一件事,我好想照顧佢。我哋會互相鼓勵,早排有人抨擊佢聲線同演技,我會戥佢難過,因為佢係好用心做戲,可能睇開佢旅遊節目嘅觀眾,一時難以投入佢演戲,我會鼓勵佢唔好計較暫時嘅評論,繼續垂下頭做好戲,打後應該會得到觀眾認可。」

至於生B問題,恨到流口水的蕭正楠強調要顧及對方感受,不能太自私,因為對方是事業衝刺期,待下半年兩公婆才認真去探討:「我想佢喺最安心時候先諗生育問題,更何況鄭嘉穎、曹永廉都係好大個先做老竇啫!」

劇情話蕭正楠唔係想埋劉芷希身,只係想乘機攞股票冧把,所以好快閃去向姚子羚大唱情歌。

劇情話蕭正楠唔係想埋劉芷希身,只係想乘機攞股票冧把,所以好快閃去向姚子羚大唱情歌。

鍾意就快D Share啦!