掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

王珞丹:大陸劇3年前預言新冠肺炎!連病徵都一樣 #中國 #大陸 #王珞丹

如有雷同啫,嚇我唔到嘅…新冠肺炎疫情在內地病例破7萬,世界各地如臨大敵,人人瘋狂搶口罩,有時見到隔籬有人有兩聲咳都即時驚咗!當大家都仍在為口罩、搓手液 ...




如有雷同啫,嚇我唔到嘅…


新冠肺炎疫情在內地病例破7萬,世界各地如臨大敵,人人瘋狂搶口罩,有時見到隔籬有人有兩聲咳都即時驚咗!當大家都仍在為口罩、搓手液、紙巾頭痛時,有網民就發現早於2017年開播嘅大陸電視劇《急診科醫生》中,竟然就已經出現發現「新型冠狀病毒」嘅劇情,最令人驚訝嘅係……居然劇中病人嘅病徵都同新冠肺炎一樣!


劇中飾演醫生嘅王珞丹接診一單有曾到非洲旅行的病毒感染者,對方出現咳嗽、發燒、呼吸困難等症狀,因此醫院及時地採取隔離措施,並封鎖急診室,且該病毒亦被分析「跟SARS很相似」,除此之外,劇中更出現「新型冠狀病毒」一詞。3年前神預言,真係嚇到網民都差啲嗌出嚟,順帶一提,劇集編劇叫娟子,今次佢真係變咗「預言家」喇!不過亦有人認為題材都係取於非典「都是冠狀病毒,沒甚麼好大驚小怪的吧。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!