掃呢頁CODE去手機

2020年2月4日 星期二

【女兒年初一40度高燒入院】7億富婆曹央雲照顧中招大女住院9天:俾甲型流感折磨得好辛苦 __,曹央雲,

【女兒年初一40度高燒入院】7億富婆曹央雲照顧中招大女住院9天:俾甲型流感折磨得好辛苦20分鐘前母愛真偉大。肺炎肆虐,踏入鼠年,曹央雲也不得不冒險頻樸 ...




  • 【女兒年初一40度高燒入院】7億富婆曹央雲照顧中招大女住院9天:俾甲型流感折磨得好辛苦
  • 20分鐘前




母愛真偉大。

肺炎肆虐,踏入鼠年,曹央雲也不得不冒險頻樸醫院照顧女兒,兩母女在醫院留了總共9日,昨日才一起出院回家。女兒健康出院,她才敢稍為輕鬆下來,但最想呼籲的是希望大家不要以為口罩是萬能,因為女兒平日外出都有帶口罩,做足防禦措施,但依然中招。她說口罩是可以減低感染程度,但最重要是身體有抵抗力,時刻注意衛生,有公德心,如無特別事情,最好留在家。

靚媽曹央雲育有兩女,大女兒Audrey向來孝順,原來在年三十晚半夜開始感到身體到不適,知道媽媽有失眠習慣,所以未有立即告訴她。直至大年初一中午要出外拜年,才被發現瑟縮床邊。

提起女兒中招甲型流感,她十分心痛:「原來佢年三十晚開始唔舒服,朝早五點幾又痾又嘔,忽冷忽熱,發燒發到40幾度,喉嚨痛到開唔到聲,仲試過暈咗一陣,起返身再上床,佢好傻女,因為我平日好多時都失眠,佢諗住死忍畀我瞓耐啲,所以冇同我講。到第二日,我中午入房叫佢起身,先知呢件事。不過送佢去的第一間醫院冇晒位,連想搵的專科醫生都放假不港,跟住要搵第二間醫院同另一個醫生。不過入院後,佢反而愈來愈重,因為連葯都食唔到,食乜嘔乜,吊鹽水吊到兩隻手都腫晒,見到佢咁辛苦,我個心好痛。」

令她最擔心的是,女兒患中招的不是普通流感,而是甲型流感。

「美國朋友話,喺美國患普通流感,每年唔止死幾千人,而係二至四萬人。甲型係最嚴重,有十幾percent死亡率。聽完醫生話係甲型流感,我即係腳都軟埋。」她說。

雖有醫生護士照顧,不過醫院人手不足,為減低他們的工作量,重要是她可以貼心照顧女兒,她一直留院陪着Audrey。

「我喺醫院可以幫佢梳洗,抺面同埋幫佢着襪,事關寒氣邪氣都由腳底入,所以我一定要佢保護對腳,總之希望盡量減輕大家工作量。坦白講,醫院係最多病菌地方,如果唔係自己個女有事,我又點會留喺度咁多日,真係明知山有虎偏向虎山行,只有媽媽先會咁做。」她說。

女兒出院後,她也要留在家休息,事關她發現自己肌肉酸痛,要保持健康才可繼續照顧女兒。

「我哋過年前做咗年糕,諗住送畀朋友,而家邊仲敢出街,就連細女喺屋企,我哋都要同佢隔離,總之就安全為上。」她表示。

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤

----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

親臨旺角做升級壹會員,即送「香港人:抗爭之夏」限量明信片

詳情地址


鍾意就快D Share啦!