掃呢頁CODE去手機

2020年2月9日 星期日

盤點即將步入40大關的無綫花旦 童顏譚凱琪真實年齡嚇一跳 #無綫 #譚凱琪

無綫花旦斷層已經唔係咩新鮮事,有網民細數仍為無綫效力嘅一線花旦,如黃翠如、譚凱琪、唐詩詠、李佳芯、黃智雯等人,平均年齡為38歲,而姚子羚更係奔向40大 ...






無綫花旦斷層已經唔係咩新鮮事,有網民細數仍為無綫效力嘅一線花旦,如黃翠如、譚凱琪、唐詩詠、李佳芯、黃智雯等人,平均年齡為38歲,而姚子羚更係奔向40大關。雖然大台近年對於馮盈盈、湯洛雯、朱晨麗、蔡思貝給予大量機會,奈何眾人與一線仍有一大段的距離。而由有線過檔嘅譚凱琪,加入大台機會都算多,而近年參與嘅《平安谷之詭谷傳說》、《大帥哥》、《金宵大廈》其角色都有不錯的回響。

雖然花旦一詞向來都無列明「年齡」,但睇返90年代嘅無綫花旦,如宣萱、蔡少芬、郭可盈等,均在30歲前,做到名利雙收嘅視后。而同樣係視后嘅胡杏兒,加入無綫5年已坐穩一線花旦之位,高峰期一年有5劇在手,成為視后一年,胡杏兒亦只不過係32歲。反觀,同樣係機會多的是嘅唐詩詠同李佳芯,封后時已經三十有六……難怪有網民笑無綫越來越重口味。

譚凱琪 38歲 ( zozotam1o1o@IG圖片)


唐詩詠 38歲 (natalietong@ig圖片)


黃智雯 37歲 (wong_manman@ig圖片)


胡定欣 38歲 (nwuuu@ig圖片)


譚凱琪2013年加入TVB。 ( zozotam1o1o@IG圖片)


捱咗兩年就已經有唔少拍劇機會。 ( zozotam1o1o@IG圖片)


提名過飛躍進步女藝員,又提名過最佳女配角( zozotam1o1o@IG圖片)


但要做視后似乎仍需努力 ( zozotam1o1o@IG圖片)


( zozotam1o1o@IG圖片)



來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!