掃呢頁CODE去手機

2020年2月14日 星期五

【48歲的浪漫】一家五囗食心形Pizza過情人節 黎姿:平淡的飯也吃得轟烈 #黎姿

【48歲的浪漫】一家五囗食心形Pizza過情人節黎姿:平淡的飯也吃得轟烈5小時前48歲「最靚CEO」黎姿,自從嫁給富商馬廷強之後,專心打理美容院生意, ...




  • 【48歲的浪漫】一家五囗食心形Pizza過情人節 黎姿:平淡的飯也吃得轟烈
  • 5小時前




48歲「最靚CEO」黎姿,自從嫁給富商馬廷強之後,專心打理美容院生意,同照顧三個囡囡,做個幸福少奶奶。

今日適逢情人節,黎姿趁機喺社交平台晒下幸福,仲話今日會同老公、囡囡一齊過,佢哋一家五口分享大大塊心形Pizza,囡囡仲好冧咁餵黎姿食Pizza ,馬延強又準備超大紥鮮花送畀老婆,sweet到爆!

老公同囡囡都咁有心,黎姿梗係收貨,仲話:「鮮花和美食不可辜負,加上這三個小情人。老公要跟四個情人一起過節,在平淡的一餐飯也吃得轟轟烈烈啊!開心、快樂、平安就好!在這非常時期,也別忘記跟相愛的另一半說聲”happy valentine day” ! 」



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!