網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月11日 星期二

【又話怕老婆呷醋】68歲李龍基繼續風流 拖長髮女旺角買名牌 #李龍基

現年68歲的李龍基,曾於70年代結婚,更育有三個孩子,但最終離婚收場,至98年再娶比他年幼27歲的大陸少妻,他為了太太移居深圳,又給予多個物業太太收租 ...




現年68歲的李龍基,曾於70年代結婚,更育有三個孩子,但最終離婚收場,至98年再娶比他年幼27歲的大陸少妻,他為了太太移居深圳,又給予多個物業太太收租,被稱為「愛妻號」。不過,基哥去年11月被《蘋果》發現他帶與長髮嫩女出席屏山盆菜婚宴,兩人在晚宴上更有不少親密舉動,除了經常靠近身體密密斟,長髮女更一度用雙手放在基哥大腿上,甜絲絲望着基哥「放電」,惟基哥事後接受《蘋果》訪問稱對方只是朋友,又指相片是「角度問題」,還透露太太為此「詐型」。基哥當日受訪時說:「都有『詐型』㗎!不過佢(太太)都知我哋做呢行,好多時都會被人影到相,以前都有人影過我,都習慣晒,我好多時都會帶一啲女性朋友去function㗎,啲朋友想去睇吓,我咪帶佢哋去囉,就係咁簡單,我呢個年紀仲搞乜鬼吖。」

然而,剛剛過了3個月,基哥再被雜誌影到他和這位長髮女到旺角Shopping,當日二人齊齊穿上藍色衫襯到絕,手蹺手在旺角人潮中穿插。據報道指,當日基哥每當見有途人眼望望,都會低頭按電話,似有所避忌,而長髮女當日「血拼」後亦有收穫,右手蹺着基哥,左手則挽着一個名店紙袋,至於是否獲基哥送贈「包包」則不得而之。

報道續指,二人除了去旺角Shopping,基哥早前亦曾與長髮女結伴出席友人的生日宴,當晚長髮女雖沒有再摸基哥大腿,但二人不時貼近耳語,有時又會細聲講大聲笑,基哥還不時夾餸照顧身旁的長髮女,關係明顯非淺,未知基哥今次又怕不怕太太會「詐型」呢?

-----------------------------

第三屆最港電影大獎

按此立即投票

-----------------------------

《果GYM》隨身播  健身壹App過!

一按即玩

長髮女相當進擊,主動將雙手放在李龍基大腿上。(資料圖片)


李龍基去年11月帶長髮女去屏山參加盤菜婚宴。(資料圖片)


長髮女一度被李龍基友人誤為女兒。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!