掃呢頁CODE去手機

2020年2月17日 星期一

拍戲太投入 Aka@SG發夢妹妹要離開爆喊 #Aka

趙慧珊拍戲爆喊,現實中發夢也喊到收唔到聲。
拍戲太投入Aka@SG發夢妹妹要離開爆喊趙慧珊拍戲爆喊,現實中發夢也喊到收唔到聲。剛於2月15日度過33歲生日的女子組合SuperGirls(SG)隊 ...




拍戲太投入 Aka@SG發夢妹妹要離開爆喊

趙慧珊拍戲爆喊,現實中發夢也喊到收唔到聲。

剛於2月15日度過33歲生日的女子組合Super Girls(SG)隊長趙慧珊(Aka),其主演的微電影《最好的禮物》今日於網絡上正式推出!微電影中,Aka首次與同公司的余潔瀅(Zoe)合作,飾演充滿妒忌怨恨的兩姊妹。

Aka表示拍攝時心情長期處於低落和波動,充滿挑戰性。她透露戲中受到妹妹多次傷害︰「故事係講妹妹出於妒忌,佢多次傷害我同欺負我,令我好心痛同傷心。」

對Zoe演出她的妹妹,Aka大讚對方「得意」,拍攝後二人也變得熟絡。Aka說︰「佢真係好得意,我成日諗要唔要諗住我現實中的妹妹去代入佢,但當見到佢,就好鍾意佢,好快投入,當咗佢係我妹妹咁。」

趙慧珊
趙慧珊
余潔瀅

余潔瀅



現實中與妹妹感情要好的Aka,直言靠朋友分享的經歷去代入,說︰「現實中我同妹妹感情好好,不過身邊朋友同屋企兄弟姊妹關係都未必咁好,有聽過佢哋嘅經歷,所以好快代入角色。」她又謂太入戲曾發惡夢︰「試過發夢妹妹要離開我,我第一次喊到收唔到聲,起身仲喊緊,我打畀我妹妹,話我發夢佢要離開我,佢反應係『you are so sweet』,不過當時真係好驚。」

Zoe就透露與Aka在樹林拍攝「攤牌」一幕後病倒,表示︰「當時係凌晨時份,而且好凍,又著高跟鞋,山路唔平,結果最後病咗,有少少傷風,導演都病咗。」問到她現實中有否曾與家姐余香凝鬧得不快,甚至出現妒忌怨恨?Zoe說︰「大家實有鬧交,但好快冇事,因為佢始終為我好,唔會做傷害我的事,所以唔會似微電影入面咁。而且大家由細到大一齊生活,有一排唔見都會掛住對方,會覺得冇人同我傾心事,我應該做唔到戲入面咁狠心。」




鍾意就快D Share啦!