掃呢頁CODE去手機

2020年2月24日 星期一

Amazing妹:樣靚身材正!LEE LYN堅勁揪 #Amazing妹

睇唔出咁好打!韓國女模LEELYN憑樣靚身材正,2016年到日本進軍模特兒界,去年更加入水着界行性感。本月28日將推出火辣DVD,在沖繩靚景下大晒蜜桃 ...




睇唔出咁好打!


韓國女模LEE LYN憑樣靚身材正,2016年到日本進軍模特兒界,去年更加入水着界行性感。本月28日將推出火辣DVD,在沖繩靚景下大晒蜜桃胸靚身材。


原來LEE LYN自小習武,練得一身好武功,體育大學學武道的她,其父親喜愛70年代美國超級英雄劇集《神奇女俠》(Wonder Woman),勁冧女主角蓮達卡特(Lynda Carter),大讚又美又強,所以為女兒改名叫LYN,希望一樣做個強女子,可是LYN幼時身體孱弱,經常傷風感冒,令父親好擔心,於是4歲時要她學跆拳道,之後傷風減少,身體亦強壯起來,而且仲練得驕人上圍。


Profile
年齡:30歲
身高:163cm
武術:跆拳道4段、龍武道4段、合氣道4段、格鬥技2段

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!