掃呢頁CODE去手機

2020年2月9日 星期日

Angelababy:【估佢得20歲】日本人畀Baby真實年齡嚇親 #Angelababy #Baby #楊穎

顧客個口完全交代到佢嘅心情。藝人Angelababy同黃曉明成婚之後,三年前仲升呢做埋媽咪,不過佢外形都冇乜點變,唔識佢嘅人都會以為佢係少女,近日佢去 ...




顧客個口完全交代到佢嘅心情。


藝人Angelababy同黃曉明成婚之後,三年前仲升呢做埋媽咪,不過佢外形都冇乜點變,唔識佢嘅人都會以為佢係少女,近日佢去日本拍綜藝節《潮流合伙人》時,就有當地顧客話以為Baby得20歲!


參與呢個節目嘅藝人有Baby、吳亦凡同潘瑋柏等,佢哋喺東京經營一間潮流服裝店,拍攝期間有顧客入內,Baby可以輕鬆同對方交談,其他藝人都畀佢嘅流利日語嚇一跳,其實Baby出道初期有一段時間喺日本發展,所以日語對答對佢嚟講係應付自如。其中有媽咪級顧客帶埋小朋友一齊嚟睇衫,Baby主動同小朋友傾偈,仲同對方分享育兒心得,當Baby透露自己仔都三歲大時,對方唔敢相信仲話:「非常年輕,我以為妳才20歲。」Baby有啲尷尬坦言自己已經30歲,對方知道佢真實年齡之後更加唔相信仲話:「完全看不出來,好厲害!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!