掃呢頁CODE去手機

2020年2月3日 星期一

馬賽:【長居內地】旅行中斷!馬賽帶B出街唔戴罩 __,馬賽,

唔驚?武漢肺炎大爆發,內地多個地區都有確診個案,唔少市民都戴口罩出街!而長居於北京嘅馬賽就透露旅行計劃中斷,不過佢就喺微博上載同只有8個月大嘅囡囡Ca ...




唔驚?


武漢肺炎大爆發,內地多個地區都有確診個案,唔少市民都戴口罩出街!而長居於北京嘅馬賽就透露旅行計劃中斷,不過佢就喺微博上載同只有8個月大嘅囡囡Camellia出街相,唔少網民都留意到佢哋冇戴口罩,反問佢唔使做吓防疫措施?而佢又話趁機好好修行,唔會怨天尤人!


全文:「一場疫症的來臨,令所有人的新春計劃戛然而止,我們也只能早早中斷旅行計劃,打道回府。從經濟民生,到個人的身心狀態各方面都受到不同程度的影響與考驗。災難逆境,正是我們反思生活,修行路上的增上緣。世間一切離不開因果與無常,共業需要共同擔,而當下才是我們真正能抓住的。所以,趁機好好修行吧,莫怨天莫尤人,在每一個當下種最好的因,一切便都會好起來。加油💪! [鮮花]祝願朋友們新春吉祥,闔家安康🙏[愛你][心]!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!