掃呢頁CODE去手機

2020年2月13日 星期四

楊怡:楊怡報喜認佗鼠BB 謙謙唔敢相信做老竇 #楊怡

有楊怡親自認有BB,今次真係恭喜晒!40歲楊怡與35歲羅仲謙結婚多年一直恨生B,尋日被東網率先爆秘密佗B六個月,今日二人終於開腔承認造人成功,真係恭喜 ...




有楊怡親自認有BB ,今次真係恭喜晒!


40歲楊怡與35歲羅仲謙結婚多年一直恨生B,尋日被東網率先爆秘密佗B六個月,今日二人終於開腔承認造人成功,真係恭喜晒!楊怡同羅仲謙喺社交網貼出超聲波相,留言報喜:「我們的緣分從劇集開始,由同事變朋友,由朋友變情侶,由情侶變伴侶,從今以後........我們多了一個身份😍😍感恩上天送給我們一份珍貴的禮物👶🏻👶🏻我們之間將會加入一顆小小電燈💡,寶貝❤願你在未來的日子裏時刻照亮我們的生命,願我們在未來的日子裏幸福快樂⋯⋯謝謝你選擇了我們❤We love you❤我們一家👩‍❤‍👨🐶🐶期待你的來臨 🐭🐭P.S. 謙爸B知道後,第一個反應竟然係『你唔好亂咁噏吖,你問清楚醫生未?』🤣🤣🤣P.S. 第一次聽BB心跳聲時,原來有D似火車🚞經過🤣🤣#我們這一家❤ 祝大家情人節快樂❤#happyvalentinesday #鼠來寶 #babymouse #小羅白(蔔) #新手爸媽加油」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!