掃呢頁CODE去手機

2020年2月14日 星期五

【情人節報喜訊】雨僑宣布造人成功 羅力威訓示「一粒BB」:睇住你阿媽個肚 #羅力威 #羽翹 #雨僑

【情人節報喜】雨僑宣布造人成功羅力威訓示「一粒BB」:睇住你阿媽個肚25分鐘前繼楊怡之後,又多一位鼠年媽媽!雨僑今日在社交平台宣布,與丈夫羅力威造人成 ...




  • 【情人節報喜】雨僑宣布造人成功 羅力威訓示「一粒BB」:睇住你阿媽個肚
  • 25分鐘前




繼楊怡之後,又多一位鼠年媽媽!雨僑今日在社交平台宣布,與丈夫羅力威造人成功,上載二人溫馨合照,並引用聖經經文宣布喜訊,「兒女是耶和華所賜的產業;所懷的胎是祂所給的賞賜。(詩127: 3)」

她亦充滿期待地說:「不知道你會比較像爸爸還是媽媽呢?」

羅力威自言感受到天下媽媽的偉大,「霎時間感覺到天父創造既(嘅)奇妙和天下媽媽們既(嘅)偉大,終於到我們正式加入父母既(嘅)行列」。

之後就嚴父上身「訓示」阿B,「你現階段作為一粒bb黎(嚟)講,絕對有責任要高抬貴手仔你媽媽個肚,而我相信媽媽亦都會好小心鏡(擏)錫住你,唔食大辣,同媽咪好好相處知嗎,c u later luv u」。

原來嚴父都係得個樣,始終都係慈父底。不少圈中人亦向二人送上祝福,包括謝安琪、泳兒、林奕匡、阿Bob等。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!