掃呢頁CODE去手機

2020年2月14日 星期五

晒照公佈BB性別 楊思琦:成隻豬仔咁 #楊思琦

楊思琦貼囡囡與B仔字,幸福晒「好」字。
晒照公佈BB性別楊思琦:成隻豬仔咁楊思琦貼囡囡與B仔字,幸福晒「好」字。41歲楊思琦宣佈誕下第二胎並已出院在家休息,但沒透露BB性別。今日思琦在社交網 ...




晒照公佈BB性別 楊思琦:成隻豬仔咁

楊思琦貼囡囡與B仔字,幸福晒「好」字。

41歲楊思琦宣佈誕下第二胎並已出院在家休息,但沒透露BB性別。今日思琦在社交網貼上BB正面睡覺照,瞓住跟家姐楊卓穎一同出來跟大家打招呼。

思琦留言:「歡迎『豬豬』來到我們的大家庭!❤️ 感恩家人和醫生、醫護的照顧!這幾天收到很多向爸媽的恭喜,謝謝你們的愛😘 我順利出生我重七磅八安士,是一隻爛瞓豬,吃飽就瞓,個樣仲要好滿足咁,好得意,成隻豬仔咁!所以媽媽叫我「🐽🐽」!我還有一個疼愛我的Krystal姐姐呢!愛你們啊⋯⋯ 大家情人節快樂!💕」。

思琦指BB「成隻豬仔咁」,已透露是B仔,有網民留言「我估中咗係B仔」、「恭喜母子平安」。

楊思琦去年宣佈與圈外男友結婚,並懷有第二胎,7歲女兒楊卓穎榮升姐姐。




鍾意就快D Share啦!