網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年2月2日 星期日

武漢肺炎:與確診武肺老翁同船 黎芷珊:會自我隔離 __,新型肺炎,武漢肺炎,黎芷珊,

黎芷珊與確診武漢肺炎老翁同船!武漢肺炎確診個案持續上升,一名80歲男患者1月17日乘飛機由香港到日本東京,數日後在同月20日在日本橫濱上船坐郵輪,5日 ...




黎芷珊與確診武漢肺炎老翁同船!


武漢肺炎確診個案持續上升,一名80歲男患者1月17日乘飛機由香港到日本東京,數日後在同月20日在日本橫濱上船坐郵輪,5日後抵達香港啟德郵輪碼頭。而無綫主持人黎芷珊與友人就剛巧與對方同船!


對於跟確診武肺老翁同船一事,黎芷珊接受東網訪問說:「我ok呀,完全冇問題呀,啲啲徵狀都冇嘅,其實喺船上面有幾千人,我哋喺船上面,真係冇留意到,佢係香港人,但船上面有八至九成都係日本人,香港人只有少數,有啲仲走埋嚟同我傾偈,但認得我嘅香港人唔係咁大年紀,應該唔係佢哋,我覺得應該冇見過佢哋,同埋隻船嘅安全意識都好好!」


她又表示船上安全措拖好足:「我上船時係20號喺日本橫濱,上到船已經係疫情爆發緊,但仲未係好嚴重,嗰時好似日本得一單確診,但佢哋已經做晒安全措拖,如最多人出入嘅餐廳,係有兩個洗手盆喺度,仲有兩個船員係要你洗咗手先可以畀你食嘢,所以佢哋都好小心。除限制洗手外,仲周圍擺咗啲搓手液,如果啲人乾淨意識好,應該係冇乜事。」另外,她又叫大家不用擔心,因為沒有病徵,由年初一(25號)返到,一直都自我隔離中,覺得外遊過自我隔離會較安全:「如果要隔離14日,我上船到依家已經隔離咗10日,我會自我隔離多一個星期,應該係穩陣。」


問到可有通知公司無綫,她表示公司已知,因為有同事跟她做了訪問,也沒有影響原定的工作,因最近也不用開工。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!